• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شرکت سامان محیط/ شرکت سامان محیط با گرید یک و ممتاز, نقش موثری در کشور ایجاد خواهد کرد

تاریخ ارسال : 1403/02/12

شرکت سامان محیط با گرید یک و ممتاز, نقش موثری در کشور ایجاد خواهد کرد

جلسه‌ی هیات مدیره شرکت سامان محیط, وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد, نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه هیات مدیره شرکت سامان محیط گفت: "همه ما باید به این موضوع افتخار کنیم که یک نهادی را راهبری می‌کنیم که موسس آن امام (ره) بوده و در حال حاضر زیر نظر مقام معظم رهبری است. این امر مایه سربلندی و یکی از بالاترین سرمایه‌های اجتماعی بنیاد مسکن است.

ایشان با اشاره به اعتماد مردم به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکید کرد: این اعتماد به امام(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین به عملکرد خوب مجموعه در سراسر کشور برمی‌گردد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با بیان اینکه اشل کاری شرکت سامان محیط بسیار بزرگ و عظیم است، افزود: ضرورت دارد که به پروژه‌های کوچک نپردازید و هستند کسانی دیگری که از عهده آن کارها بربیایند.

رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این شرکت با گرید یک و ممتاز، نقش موثری در کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: در حال حاضردو سوم استان‌های کشور از خدمات شرکت سامان محیط استفاده می کنند که این موضوع بسیار قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به توفیقاتی که بنیاد مسکن در ماموریت تولید مسکن و پروژه‌های بزرگ داشته است، افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم مسکن ارزان قیمت برای مردم تولید کنیم. در این حال که شما از قوانین تجارت تبعیت می‌کنید، اما باید به فکر تولید مسکن هم باشید تا مردم نیازمند، از طریق شرکت سامان محیط، صاحب‌خانه شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت است، که باید قدر این سرمایه عظیم را بصورتی که شایسته این مردم است دانست.

وی بیان کرد: در برخی از کشورها عرف است که پروژه‌ای که انجام می‌گیرد شناسنامه دارد. در واقع باید مشخص شود پروژه بزرگی که به سرانجام رسیده کار کدام شرکت است و باید نمادی داشته باشد تا عظمت و شکوه کار شرکت مشخص شود. حتی لازم است در تفاهم نامه های خود این را نیز ذکر کنید.

نماینده ولی فقیه در پایان با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از دانش و تکنولوژی های به روز، گفت: با شرکت های دانش‌بنیان‌ ارتباط داشته باشید تا سبک کاریتان را ارتقا دهید و فضای مناسبی ایجاد کنید.

پس از اتمام این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد از پروژه افق اکباتان در دو سایت مجزا (شرقی و غربی) بازدید کرد و با جزئیات این پروژه آشنا شد.

شایان ذکر است پروژه افق اکباتان با مساحت کلی ۱۵ هکتار و زیربنای بیش از ۶۵۵ هزار متر مربع، با موقعیت و دسترسی بسیار عالی و طراحی منحصر به فرد در تقاطع بزرگراه‌های شیخ فضل الله و ستاری (ضلع شمال شهرک اکباتان)، توسط شرکت سامان محیط در حال اجرا می‌باشد.

موضوع خبر :
  • شرکت
  • سامان
  • محیط
  • با
  • گرید
  • یک
  • ممتاز
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شرکت سامان محیط/ شرکت سامان محیط با گرید یک و ممتاز, نقش موثری در کشور ایجاد خواهد کرد چیست؟

سوال:
بالا